Zbiórka na uroczystościach

Młoda para przed wejściem do budynku. Obok trzy labradory.

 

 

 

 

Organizujesz uroczystość?
Bierzesz ślub lub świętujesz urodziny?
Chcesz w wyjątkowym dla Ciebie dniu zrobić coś dobrego?
Zamiast prezentów poproś gości o wsparcie naszej Fundacji.

 

 

ZORGANIZUJ ZBIÓRKĘ

Jeśli wszyscy, wśród których zbierasz są Twoimi bliskimi, to nie musisz nigdzie rejestrować zbiórki. Po prostu poproś o wsparcie dla naszej Fundacji, a później przekaż nam zebraną kwotę wpłacając ją jako darowiznę na konto Fundacji Vis Maior.
Możemy udostępnić do tego celu specjalną puszkę lub naklejki ? prosimy w tym celu o kontakt z biurem Fundacji.

Poproś bliskich o wpłatę darowizny bezpośrednio na nasze konto:

FUNDACJA VIS MAIOR ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 10, 02-366 Warszawa
Numer konta 95 1500 1126 1211 2008 8380 0000 (Santander Bank Polska S.A.)
Tytułem: Darowizna ? cele statutowe

lub za pomocą płatności on-line – Kliknij tutaj

 

ZAŁÓŻ ZBIÓRKĘ NA PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWYM FACEBOOK

Strona z Facebooka. Na górze banner biało-pomarańczowy. Na bannerze lewa strona jest biała, prawa pomarańczowa. Na białym tle widnieje logo Fundacji Vis Maior, poniżej tekst Pomóż szkolić psy przewodniki, a pod tekstem numer KRS Fundacji: 0000 136 590. Na pomarańczowym tle pojawia się 1%, a w znaku % w kołach znajdują się zdjęcia głów psów przewodników. Poniżej bannera informacja o zbiórce pieniędzy ? kto prowadzi i na czyją rzecz.

Wystarczy wybrać Fundację Vis Maior jako organizację, na rzecz której chcesz zbierać pieniądze i zaprosić znajomych do udzielenia wsparcia. Możesz też informację o zbiórce udostępnić na swojej tablicy.

Aby utworzyć zbiórkę pieniędzy na rzecz naszej organizacji, kliknij tutaj albo wykonaj następujące czynności (po zalogowaniu się na facebookowe konto):

  1. Kliknij pozycję Zbiórki pieniędzy w menu w lewej części Aktualności.
  2. Kliknij pozycję Zbierz pieniądze.
  3. Wybierz typ zbiórki pieniędzy -> Na rzecz organizacji charytatywnej.
  4. Kliknij opcję Utwórz.

Podaj podstawowe informacje:

  • Organizator. Możesz użyć swojego konta prywatnego lub fanpage?a, którym administrujesz, jeśli jest zweryfikowany przez Facebook.
  • Kwota. Wpisz ile chcesz zebrać. Wyznacz sobie realny do osiągnięcia cel. Pamiętaj, że wszystkie datki wpłacone na Twoją zbiórkę trafią do nas, nawet jeżeli cel nie zostanie osiągnięty.
  • Data. Zdecyduj, kiedy zbiórka ma się zakończyć (możesz też skorzystać z sugestii systemu).

Wybierz chwytliwy tytuł i zdjęcie w tle, przygotuj ciekaw opis zachęcający do wpłaty.  Przypominaj swoim znajomym ile czasu zostało do zakończenia zbiórki i dziękuj za każdą wpłatę.

Strona z Facebooka, na której znajdują się informacje o zbiórce: cel - przekaż datek, postęp zbiórki, informacje, zaproś znajomych.

Przekazanie datku jest równie proste i wymaga jedynie kilku kroków:

  1. Kliknij opcję Przekaż datek w górnej części strony zbiórki funduszy.
  2. Kliknij lub wprowadź kwotę, którą chcesz przekazać.
  3. Wybierz metodę płatności.
  4. Kliknij opcję Przekaż [kwota].